8 Şubat 2013 Cuma

Aşka Merhaba

Yıllar önce yazdığım bir şiirle başlamak yapmak istedim açılışımı, merhaba diyerek...


Aşka Merhaba

bir çift damla düşüyor,
ıslanmış yanaklardan tanıdık bir çift ele.
bir çift göz dalıyor,
tanıdık bir yüzden tanıdık bir kesite.

bir çift el uzanıyor,
yardımın için gözlerinden medetli.
bir ses aşka sesleniyor,
içinde senin adın senden ümitli.

bir güneş doğuyor,
der gibi "farklı bir sabaha seni uyandırıyorum".
bir gökkuşağı çıkıyor,
derken bana "nereye baksam önce seni düşünüyorum".

İstanbul - 03.12.2005

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder